Osaka 1B
Kamp
Osaka 1B werd in gebruik genomen op 21 september 1942 onder de naam Osaka POW Main Camp. Op 1 juni 1945 werd het kamp vernietigd door een bombardement en tijdelijk verplaatst. In augustus 1945 kreeg het kamp de naam Osaka 1B. In september 1945 werd het kamp opgeheven.
...
...
...





